بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

آغاز دوباره لیگ قهرمانان اروپا | ساعت بازی منچسترسیتی و اتلتیکومادرید

  • کد خبر: ۱۰۳۸۴۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
آغاز دوباره لیگ قهرمانان اروپا | ساعت بازی منچسترسیتی و اتلتیکومادرید
مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در حساس ترین رقابت، لیورپول باید در دور رفت به مصاف بنفیکا برود.

لیورپول که این روزها در فرم مطلوبی به سر می‌برد علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا، امیدوار است بتواند لیگ برتر انگلیس را هم مال خود کند. آنها این هفته هم در لیگ جزیره موفق شدند با دو گل از سد حریف خود واتفورد بگذرند و فاصله با سیتی را روی عدد یک نگه دارند.

در آن سو بنفیکا پس از حذف بارسلونا و آژاکس امیدوار است در جمع هشت تیم برتر اروپا هم شگفتی بسازد و این بار لیورپول را حذف کند. نکته جالب توجه اینکه این اولین بار است که لیورپول و بنفیکا با یکدیگر در سالیان اخیر روبه رو می شوند.

در دیگر دیدار امشب، منچسترسیتی باید به مصاف اتلتیکومادرید برود. تقابل پپ گواردیولا و سیمئونه قطعا جذابیت ویژه‌ای خواهدداشت. هر دو بازی از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهدشد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است امسال با پپ طلسم را بالاخره بشکند. سیمئونه که به نوعی متخصص حذف تیم‌های انگلیسی است، در مرحله قبلی منچستریونایتد را حذف کرد و حالا امیدوار است با ستارگانی همچون سوارز، گریژمان و فلیکس این بار غول فوتبال انگلیس را مغلوب سازد.

سیتی در مرحله قبلی کار سختی نداشت و اسپورتینگ لیسبون را له کرد و به این مرحله رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->